[LUGOS] nastavitve in username

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Feb 4 10:07:03 CET 2009

Jure Koren pravi:

> Ni ti treba.
>
> useradd novi
> cd /home
> cp -av stari novi
> chown -R novi:novi novi
> passwd novi
>
> Se prijaviš kot novi in to je to. Starega smeš pobrisati, če ga ne potrebuješ
> več.
>
> Mimogrede - kopiranje je načeloma nepotrebno.
>
> vim /etc/passwd, spremeniš uporabniško ime in pot do domačega imenika, nato pa
> mv /home/stari /home/novi, se prijaviš kot novi in to je to (UID ostane enak,
> [...]
Nice, thx za poduk - saj sem ravno v podobnem smislu delal, samo da sem
ročno specificiral UID (500) in pot do lokacij datotek. Rešitve za crash
kde-ja na ta način ne bi bilo in kopiranje ali druga lokacija je zelo
kul kot safety deposit box. In dobro za masivni uvoz v TB, ki je malo
retardiran glede tega. En pok, pa je.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!