[LUGOS] nastavitve in username

Jure Koren jure at hehe.si
Tue Feb 3 19:09:28 CET 2009

On Tuesday 03 of February 2009 18:46:47 Jože Klepec wrote:
> Ko sem enkrat nadgrajeval fedoro, sem si zaželel drug username. Nisem pa
> hotel uničiti podatkov.

Ni ti treba.

useradd novi
cd /home
cp -av stari novi
chown -R novi:novi novi
passwd novi

Se prijaviš kot novi in to je to. Starega smeš pobrisati, če ga ne potrebuješ
več.

Mimogrede - kopiranje je načeloma nepotrebno.

vim /etc/passwd, spremeniš uporabniško ime in pot do domačega imenika, nato pa
mv /home/stari /home/novi, se prijaviš kot novi in to je to (UID ostane enak,
kar pomeni, da se datotek in njihovih metapodatkov ni treba dotikati).

Jure Koren, unix developer