[LUGOS] ActivIdentity smart card reader

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Fri Dec 4 18:56:19 CET 2009

On Friday, December 4, 2009, 18:47:48, Iztok Kham wrote:

> Kolikor sem prebral, je ActiveIdentity USB Reader 3.0 podprt v libccid,
> ampak mi pcscd zadeve sploh ne najde ...

Pri pametnih karticah sta čitalec in kartica različna kosa strojne
opreme, od katerih vsak rabi svoj gonilnik. S čitalci načeloma ni
problemov (ker so danes praktično vsi narejeni po istem standardu),
zatakne pa se pri karticah, kjer rabiš za vsako svoj middleware.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://eternallybored.org/ >

If they build it, you will pay.
       -- Law of new civically backed football stadiums