[LUGOS] ActivIdentity smart card reader

Iztok Kham pajek at pajcevina.net
Fri Dec 4 18:47:48 CET 2009

On 4.12.2009 10:55, Matej Kovacic wrote:
> Pozdrav,

> Huh, takole je. S temi hardware tokeni sem se precej ukvarjal in
> ActivIdentity je eden najslabših produktov. Pod Linuxom praviloma ne
> dela (oz. s hudimi mukami), pa tudi pod Winsi ima resne težave. Sicer se
> pod Winsi ne vidijo, ampak nekje imam zaslonski posnetek kaj se zgodi,
> ko izbrišeš certifikat oz. iniciliziraš ("formatiraš") AI kartico. V
> Windowsih "pobrisanih" certifikatov ga res ne vidiš, na Macu se jih pa
> še vedno vidi.
>
> Zelo transparentno, res.

Kolikor sem prebral, je ActiveIdentity USB Reader 3.0 podprt v libccid,
ampak mi pcscd zadeve sploh ne najde ...
In me seveda zanima zakaj.

Kar sem iskal po stricu Googlu in po domačih straneh libccid in pcsc
nisem našel nobene uporabne informacije.

> Veliko boljši so produkti Gemalta. Gemalto sodeluje tako z Microsoftom,
> kot tudi z OSS skupnostjo. Zato Gemaltovi produkti pod Winsi delajo
> out-of-the-box, v Linuxu pa je potrebno namestiti en ali dva dodatna
> paket (mislim da pcsc lite in openct).

Bom enkrat nabavil, ampak trenutno imam to, kar imam ...

> Najbolj tragično je, da ActivIdentity (vsaj v nekaterih produktih)
> uporablja Gemaltove čipe. Drug je le middleware, ki je očitno zanič...
>
> Problem pri Linuxu na splošno je, da je večina tega hardwera za RedHat
> in to za točno določeno verzijo. Na Debian/Ubuntu sistemih so potem
> težave, ker je recimo pcsc knjižnica kaj spremenjena, itd.).
>
> Sam sem pod Ubuntujem testiral še eToken, pa zadeva ni prav zares
> delala. Sploh pri nadgradnjah so težave.
>
> Sicer pa v branje priporočam tole: https://slo-tech.com/forum/t362203/49

Bom naštudiral, takoj, ko bom imel malo časa ...

-- Iztok