[LUGOS] (g)vim in pomoé pri menijih

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Dec 2 15:59:49 CET 2009

Zdravo,

ne uporabljam ga (večinoma uporabljam geany, ki sem ga sam prevedel -
ker mi je bil všeč), ampak po hitrem preletu ugotavljam, da večina
uporabnikov uporablja 6.0 ali 7.0.

Poskusi še <http://www.vim.org/scripts/script.php?script_id=2876> (HTML
za menije, kolikor vem, dela v šestki)

Morda kaj pomaga?