[LUGOS] fedora 12 + siol tv

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue Dec 1 22:48:13 CET 2009

Pozdrav!

Pametnih idej ni, edino kar je, poskusi ponovno namestiti F11 (naredi
minimalno namestitev) in naredi si delujoč vlc na priljubljenem namizju.
Omogoči pri tem vse zaželene repozitorije (/etc/yum.repos.d, *.repo,
parameter enabled=1), razen rawhide in debug (1. cd/etc/yum.repos.d 2.
su -c "nano *.repo" in uredi po potrebi - lahko dodaš tudi prioritete,
vendar jih preupgrade ne upošteva!).

Poseben poudarek velja na rpmfusion-nonfree (kodeki!) in third-party
(npr. adobe), pa tudi svoje lokalne, ki si jih morebiti napravil sam.
/etc/yum.conf - yum, parameter bandwidth--> določi pasovno širino.
Nato izvedi ukaz v terminalu:

su -c preupgrade

Ter izberi v meniju možnih nadgradenj F12. Ob povezavi nekaj megabitov
lahko traja tudi dvanajst ur, zato počni to, ko imaš čas in zares poprej
oklesti pakete na nujnost (kernel, namizje in nujno potrebno).
Preupgrade je pač posebej prilagojen yumov paket in (na veliko žalost!)
ne upošteva vključkov presto, security in še nekaterih, ki bi zaradi
dolžine in izpostavljanja lahko.

Sam sem preupgrade uporabil za prehod s F11 na F12 in nimam nobenih
resnih težav.

lp, Jože