[LUGOS] Linux zajem analogne slike in live stream

Tine Mezgec tine.mezgec at gmail.com
Wed Apr 22 14:52:34 CEST 2009

kakšen hardver bi bil primeren ne vem - kar potrebuješ je v bistvu usb analog capture card with v4l support po mojem je za začet dobra stran: http://www.linuxtv.org/

Za računanje bitne hitrosti računi niso več toliko enostavni odkar lahko uporabljamo algoritme, ki znajo video stisniti za nekaj velikostnih razredov v primerjavi z golim streamom...
Če uporabiš h264 lahko v 2mbit/s (to s 30fps) spraviš zelo dobro kvaliteto videa (800x600 zagotovo, youtube 2mbit uporablja tudi za 720p). Z drugimi kodeki je lahko potrebna bitna širina lahko tudi bistveno drugačna...

Za zajem iz kartice in streamanje lahko uporabiš vlc + podnapisi + logo video filter (http://www.videolan.org/doc/play-howto/en/ch04.html#id310179)

LPT