[LUGOS] Linux zajem analogne slike in live stream

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Apr 22 11:33:51 CEST 2009

Iztok Kham pravi:
> Lep pozdrav!
>
> Iščem rešitev za analogni zajem slike na Linux-u. Zadeva mora biti
> zunanja (beri: USB 2.0) oz. mora delovati na prenosniku. Distribucija je
> Kubuntu 9.04.
>
> Zadevo potrebujem za prenos žive slike preko interneta. Analogno pa
> zato, ker potrebujem čimvečjo razdaljo od kamere do računalnika (da se
> lahko kamera prosto giblje ...).
>
> Ker naj bi to zadevo uprabili za konkreten dogodek, kjer bi bili zelo
> uporabni tudi razni dodatni podatki, me zanima ali je možno dodajati na
> [...]
Nisem noben ekspert in nimam takih izkušenj, ampak logika pove, da boš
bitno hitrost si boš lahko izračunal šele potem, ko boš vedel ločljivost
(in minimalne barvne parametre, 8/16/24/32-bitne barve). Ločljivost
640x480 ali 800x600 je lahko npr. zelo požrešna, če ima 32-bitne barve
(4xmanj z 8-bitnimi). Ljudje večinoma zaznamo okoli 24-bitne,
zadovoljimo se tudi z manj. Za animacijo potrebuješ minimalno 24 slik v
sekundi (optimalno 70+Hz, možgani delujejo na cca. 60Hz - alfa
valovanje), za tako počasen dogodek je verjetno dovolj dve na sekundo.
To tudi ne bo motilo.

Računaš po  formuli:  X*Y*bitna_ločljivost*število_slik_na_časovno_enoto

Glede na to da, potrebuješ od 1-2 sliki na sekundo, je to za
640x480x8x2=4,9152Mbitov/s (brez protokola, surovi podatki).
Dodaj še nekaj rezerve (cca. 5-10%) za IP protokol in  dobil boš
najnujnejše za - v tem primeru po moje okoli 6Mbit/s. Za boljšo sliko
zamenjaj podatke in preračunaj.

Jože

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.