[LUGOS] samba

Janez Trenz alte at aufbix.org
Wed Sep 17 20:40:05 CEST 2008

Dne sreda 17. septembra 2008 je Gregor napisal(a):
> Morda sem malo nerodno napisal, kaj želim.
> Disk, ki ga želim, da se ob vklopu računalnika samodejno priklopi je
> fizičen disk, ki je v računalniku.
> Ime je malo čudno, saj ga uporabljam kot skupen disk in preko sambe nato
> preko mreže dostopajo drugi do njega.  Tu nimam nobenih težav samo ob
> vklopu moram klikniti na disk,
> da se mounta in to je to.
>
> Prej je bil disk formata fat in sem v fstab napisal nekaj
> takega /dev/hdaX   /media/skupni   vfat  umask=000 0 0 in je delovalo.
> Sedaj sem, disk formatiral v format ext3 in ne znam nastaviti fstab

Če kot root poženeš mount -a, se zgodi in izpiše na zaslonu kaj?

Drugače pa kot root:

# blkid
bo pokazal pravi UUID datotečnega sistema, ki ga vneseš v /etc/fstab.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte                    o      _     _         _
alte at aufbix.org               __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)