[LUGOS] samba

Gregor gregor.marinic at gmail.com
Wed Sep 17 19:27:37 CEST 2008

Lep pozdrav ponovno

Morda sem malo nerodno napisal, kaj želim.
Disk, ki ga želim, da se ob vklopu računalnika samodejno priklopi je
fizičen disk, ki je v računalniku.
Ime je malo čudno, saj ga uporabljam kot skupen disk in preko sambe nato
preko mreže dostopajo drugi do njega.  Tu nimam nobenih težav samo ob
vklopu moram klikniti na disk,
da se mounta in to je to.

Prej je bil disk formata fat in sem v fstab napisal nekaj
takega /dev/hdaX   /media/skupni   vfat  umask=000 0 0 in je delovalo.
Sedaj sem, disk formatiral v format ext3 in ne znam nastaviti fstab

Ne upam preveč poizkušati.

probal sem

V naprej se vam opravičujem ker nisem več naredil sam, vendar na živem
sistemu ne upam preveč čarati.

HVALA VSEM
Gregor

UUID=e7f13281-0eb3-43a4-8668-ff771420eb2a /media/skupni   ext3

in ni delovalo

relatime 0 2  zanima me kaj pomenijo te številke

On Wed, 2008-09-17 at 07:54 +0200, polz wrote:

> Kako bo pa iz UUID pogruntal share name ??

Ne vem to sem prepisal iz programa device manager ker sem nekako kopiral
disk, ki deluje.

> Gregor, kje se disk, ki bi ga rad mountal, nahaja in kako je sformatiran ?
> Če gre za disk nekje na mreži, boš rabil nekaj takega:
> //server/sharename	/media/skupni	cifs	credentials=/etc/sambacredentials	0	2
>
> Pri čemer bosta v /etc/sambacredentials vrstici podobni temale:
> username=UserNameZaShare
> password=GesloZaShare
>
> Sicer si pomagaj z man mount.cifs.

sem pregledal man mount in priznam, da je preveč za mene. Poskušati pa
ne upam preveč.