[LUGOS] Samba in date modified

Ales kavka14 at gmail.com
Tue Sep 16 15:35:44 CEST 2008

Uporabnikom sem na strežniku kreiral nek dir, ki je dostopen preko
javnega URLja (preko http-ja). Ker gre za začasne podatke in bi rad
vsebino te mape avtomatsko čistil (datoteke, ki so starejše od 24h (so
bile dodane pred 24h ali več)) me zanima kako naj to zrihtam.

Ko uporabnik namreč skopira neko datoteko ZIP v omenjeno mapo obdrži
date modified. Razmišljal sem, če bi lahko na sambi nastavil, da ob
kopiranju česarkoli v to mapo spremeni date modified na trenutni datum.
Potem bi pa v shellu uredil cron, ki bi brisal starejše datoteke.

Predvsem me zanima ali samba zmore spreminjati date modified in sevda
kako :)?

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)