[LUGOS] posiljanje e-poste na SIOL-ov streznik ne dela

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Tue Sep 16 09:32:21 CEST 2008

Hmm, če ne deluje pošiljanje le na SIOL-ov strežnik bi najbrž moral
testirat kako izgleda seja s SIOLovim strežnikom.

Še najbolje, da to počneš s pomočjo TCPDUMPa, s katerim prestrežeš le
SMTP (TCP/25) sejo med tvojim strežnikom in SIOL-ovim strežnikom.

Alternativno pa narediš to kar si naredil spodaj, a ne na lastnem strežniku
(localhost) temveč iz tega strežnika naredi telnet na port 25 SIOLovega
strežnika in poskusi čim bolj istovetno ponoviti sejo tako, da "pošiljaš"
na obstoječega uporabnika pri SIOLu.

Toliko.

LP

Darko