[LUGOS] Samba performance

Miha smihael at gmail.com
Sat Sep 13 17:51:04 CEST 2008

Mogoče zvenim butasto ampak:

Katero verzijo Viste pa imaš, ker sem nakako pred nekaj meseci bral,
da se pri prvi izdaji viste (torej tista ki ni Service Pack)  pojavla
hroš, ki naredi delo - in s tem kopriranje datotek zelo počasno.

Sicer pa o tem ne znam kaj dosti povedati ker od vseh možnih Windowsov
in MS produktov držim prste preč par kilometrov :). Če pa se pojavi
kakšna novica, ki teiste produkte blati si jih zapomnim, da imam
pripravljenih veliko argumentov, kadar ljudi skušam pripraviti na
Linuxe

Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha