[LUGOS] Pipini odprti termini - 5. sezona - rabi mogoce ravno tebe!

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Sep 8 19:56:38 CEST 2008

Pozdravljen/-a,

Drustvo LUGOS v sodelovanju z Kiberpipo in mojo malenkostjo s 1.10
ponovno zacenja novo sezono, ze 5. po vrsti, Pipinih odprtih terminov
(POT) <http://pot.kiberpipa.org>, ki se odvijajo vsak torek ob 19h v
prostorih Kiberpipe.

Da pa bi nova sezona imela se bolj bogat program in bi potekala se bolj
uspesno, kot pretekle, te vabimo k sodelovanju in pomoci:

[1] Spletna stran <http://pot.kiberpipa.org> je zelo potrebna prenove in
    azurnosti. Tako, da se se vedno isce nekdo, ki je pripravljen
    urejati mesecni program POT-ov na internetu. Delo z Wordpress-om ni
    tezavno, pa se vecino dela opravi Zemantin vticnik :) Vsi, ki bi na
    tak nacin radi pomagali se obrnite na elektronski naslov
    'pot at kiberpipa.org'

[2] Iscejo se sveza predavanja, nove teme in svezi obrazi? Ce si
    zainteresiran sodelovati in predstaviti eno od "odprtih" tem, lahko
    kontaktiras mene direktno ali pa pises na elektronski naslov
    'pot at kiberpipa.org'

[3] Ce imas kakrsen koli predlog za izboljsanje samega POT programa,
    kot predlog, kaj in koga bi bilo fino v letosnji sezoni
    slisati/videti to posreduj na elektronski naslov
    'pot at kiberpipa.org'.

Hvala in se vidimo od 1.10. vsak torej ob 19h!

Andraz

Drustvo Lugos + Kiberpipa | POT - Pipini odprti termini
www.lugos.si
www.kiberpipa.org
pot.kiberpipa.org

--
BOFH excuse #114:

electro-magnetic pulses from French above ground nuke testing.