[LUGOS] kako nadgraditi SVN v Debian stable?

polz polz at aufbix.org
Fri Sep 5 00:16:26 CEST 2008

On Thursday 04 September 2008 22:48:57 Mojca Miklavec wrote:
> Zivijo,
>
> na strezniku imamo Debian stable in zadnje case hude travme, ker
> polovica ljudi ne more dostopati do SVN repozitorija (avtentikacija
> tece preko Apache-ja 2) - ocitno zaradi prevec novih klientov oz. mi
> ni cisto jasno, zakaj. V Browserju jim npr. dela, v konzoli pa ne.
Tole se tudi meni zdi čudno. Ne vem, če so se protokoli kaj dosti
spreminjali...

> b) update SVN-ja na strezniku, ceprav se mi ne sanja, kaj to potegne za
> seboj
močno dvomim, da se ti bo res kaj sesulo. Dodaj v sources.list vrstice za
testing, v /etc/apt/apt.conf vrini

APT::Default-Release "stable";

in potem z apt-get -t testing install svn posodobi izključno svn. Če je res
problem v verziji, ga boš s tem rešila. Če ne, nimam pojma, kje se splača
iskati rešitev.
> Ima kdo izkusnje s posodobitvami posameznih programckov na Debianu?
Ja, glej zgoraj. Na ta način nameščeni kde4 iz experimental mi kar nekako
deluje.
> Se bolj me cudi - smo res edini s tezavami? A ne slovi Debian stable
> po "ok, nimate zadnje verzije in zadnjih featurjev, ampak dela pa"?
V bistvu je Debian stable znan po "nič bistvenega se ne bo spremenilo 5 let".
Če hočeš upstream bugfixe sproti, preklopi na testing.