[LUGOS] kako nadgraditi SVN v Debian stable?

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Thu Sep 4 22:48:57 CEST 2008

Zivijo,

na strezniku imamo Debian stable in zadnje case hude travme, ker
polovica ljudi ne more dostopati do SVN repozitorija (avtentikacija
tece preko Apache-ja 2) - ocitno zaradi prevec novih klientov oz. mi
ni cisto jasno, zakaj. V Browserju jim npr. dela, v konzoli pa ne.

Vsi so pred casom lahko brez tezav dostopali do repozitorija in
zapisovali vanj, sama se vedno lahko dostopam do njega, vendar je
stanje na meji kriticnega. Smo pred dilemo:
a) preiti na git
b) update SVN-ja na strezniku, ceprav se mi ne sanja, kaj to potegne za seboj

Ima kdo izkusnje s posodobitvami posameznih programckov na Debianu?
Jaz sem ze enemu sesula racunalnik zaradi tega, pa si ne upam ponoviti
vaje.
Se bolj me cudi - smo res edini s tezavami? A ne slovi Debian stable
po "ok, nimate zadnje verzije in zadnjih featurjev, ampak dela pa"?

Se enkrat hvala,
    Mojca