[LUGOS] Nedelujoča mrežna - 3Com

Iztok Kham pajek at pajcevina.net
Wed Oct 8 12:08:46 CEST 2008

Lep pozdrav!

Na star računalnik (HP e-pc) sem instaliral Debian Lenny.
Načeloma vse lepo deluje razen mrežne kartice 3Com 3c905C-TX.
Gonilnik se lepo naloži, tudi nastavim jo lahko, samo povezava ne deluje
(na switchu in kartici lučki gorita).
Mreža ne deluje niti s statičnimi nastavitvami, preko DHCP pa enostavno
ne dobi nastavitev.
Kot kaže se ne vklopi "RF" del kartice in zadeva je 99% softwerska.
Namreč, če zaženem Windows 2000 mi povezava lepo deluje (nastavitve z DHCP).
Še bolj absurdno pa je, da ko zaženem računalnik v Windows 2000 in ga
restartam in zaženem Linux, mi zadeva deluje ... go figure.

Sem pa preveril še z Ubuntujem in Knoppixom in je stvar enaka, kot pri
Debianu.

Prosim za kakšen nasvet, ker res ne želim porabiti enga USB vhoda (od
dveh) za mrežo.

-- Iztok