[LUGOS] Zahvala

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Oct 7 14:37:49 CEST 2008

Dragi gospodje

Že večkrat sem vas prosil za pomoč in več nasvetov sem prejel. Šele zdaj pa se mi je posvetilo, da se sploh nisem zahvalil zanje. Res mi je žal za to in upam, da še ni prepozno. Hvala, res hvala za vse nasvete.

Zdajle se spomnim posebno tistega, ko je bila slika na monitorju v Linuxu zamaknjena za kakih 5mm desno. Res hvala za ta nasvet in tudi za vse ostale, čeprav malo pozno.

Mimogrede sem pomislil, da bi se morda dalo to kako zrihtati z nastavitvami monitorja. Če morda lahko monitor shrani več različnih nastavitev. Ampak monitor najbrž ne more prepoznati operacijskega sistema, oziroma jih ločiti med sabo..... Pa pustimo to.

Torej še enkrat hvala za vse nasvete in upam, da prihodnjič ne bom tako pozabljiv.

lep pozdrav in čiv-čiv

               Poni

      Get the latest headlines with Yahoo!Xtra News - http://nz.news.yahoo.com