[LUGOS] Pismo E-upravi

Martin Vuk mrcin.vuk at gmail.com
Fri Nov 21 15:05:33 CET 2008

Živijo,

Malo sem razmišljal o vsem napisanem in prišel do zaključka, da ni
glavni problem v zakonih in predpisih. Največji problem je v neznanju
in nezavedanju problemov in možnosti povezanih z zaprto in odprto
kodo.
Nekako bi morali na izobraziti ljudi, ki odločajo o teh zadevah, zakaj
je uvajanje rešitev, ki so zaprte, škodljivo za razvoj slovenije na
področju informatike.
Mogoče bi moral LUGOS počasi svojo dejavnost preusmeriti na druga
področja. Mogoče bi morali poleg namestitvenih delavnic in predavanj
namenjenim obstoječim uporabnikom, nameniti kakšen dogodek tudi
tistim, ki se na linux in oss ne spoznajo, pa odločajo o naših usodah.
Pri tem mislim predvsem na  politike in javne uslužbence. Pa tudi na
šolnike in novinarje ne smemo pozabiti.
Organizacija kakšne okrogle mize, na katero bi dobili koga iz javne
uprave ali zavoda za šolstvo in še kakega novinarja, bi verjetno bolj
koristila, kot 10000 e-mailov s pritožbami.
Vem pa, da mora to nekdo organizirati. Ampak, če jaz prav razumem
spodnji mail, se je COKS javil :-)

Mogoče bi poskusili navezati stike s političnimi strankami in
lobističnimi zruženji. Forum 21 je urganiziral javne tribune pred
volitvami, zakaj jih ne bi tudi zdaj. Kaj je zdaj z Drnovškovim
gibanjem?
Mogoče se da Jankoviča navdušiti za OSS. Kaj pa opozicija. To bi dalo
zagon OSS:-)

Mogoče je zdaj pravi trenutek, ko je kriza, da se o tem razpravlja. Če
so rešitve na podlagi OSS prvilno izpeljane lahko pomenijo velik
prihranek v javni porabi, npr v šolstvu. Poleg tega, je treba baje
podpreti vsakršen ukrep, ki bi povečali konkurenčne prednosti našega
gospodarstva. Uvajanje in podpora odprtim standardom in rešitvam  je
zagotovo ključno za razvoj IT področja. Čeprav me skrbijo
Mencingerjeve besede, naj se v krizi monopolistom raje malce skozi
prste pogleda. Upam, da vlada ne deli tega mnenja.

Saj vem, vse stvari, ki sem jih navedel potrebujejo angažma
volunterjev z veliko prostega časa, ki pa jih v Sloveniji kronično
primankuje.

No, za začetek bom e-upravi napisal pritožbeno pismo.

Martin