[LUGOS] Pismo E-upravi

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Thu Nov 20 13:17:57 CET 2008

Pozdrav,

> Pa to ves čas govorim. Zakaj bi se dopisovali, če lahko tožimo (ali
> prijavimo inšpekciji) in gremo med tem na Bahame. Naš čas je dragocen,
> kakor je tudi dragocen moj davkoplačevalski denar, vsaj meni.

Tožimo lahko če imamo kakšno konkretno pravno osnovo.

Če mi pokažeš konkretno zakonsko določbo, ki jo v tem primeru krši
država bom z veseljem tožil. In seveda - taka določba ne sme biti v
nasprotju s splošnimi pravnimi načeli in ostalimi predpisi. In mora biti
zelo konkretna (ne v stilu "Slovenija je socialna država").

Enako velja za inšpekcijske postopke.

lp, Matej