[LUGOS] Pismo E-upravi

Miro Kranjc miro.kranjc at siol.net
Wed Nov 19 22:00:27 CET 2008

Če se ti zdi nabijanje na listi konstrukcija, potem si res megabuilder.

Da ne razvlačiva, in utrujava drugih na listi, ti kar lepo povem, da sem
glavni avtor tega dokumenta. Med njimi je tudi Aleš Košir (ki si ga odpikal
v drugem mailu), poleg je bilo pa še kar nekaj drugih, po moji oceni
sposobnih in razumnih ljudi (govorim vsaj o free and open source srenji). S
temi zadevami se sicer osebno že kar nekaj let ne ukvarjam več, ampak za
tistim kar je zapisano v dokumentu pa še vedno stojim. Preberi ga (ker ga
očitno nisi, vsaj ne dovolj natančno).

Ker pa sem tudi sam konstruktiven človek, ti znova predlagam (čeprav s
kančkom sarkazma):

Torej: Do something. Anything. Saj si maratonec (če se ne motim).
Vztrajnost, moč, to rabimo!

Lpmk

P.s.
Pri tvoji zavzetosti, bo tudi tista malenkost, ki se tiče kaznovanja in je
res v domeni pravosodne veje oblasti, urejena "za tren oka".