[LUGOS] media knjižnice

Miha smihael at gmail.com
Tue May 13 18:21:17 CEST 2008

KDE4 uporablja Phonon - svojo lastno tehnologijo, ki so jo že vključili v
Qt.
Kar pa se Vlc in Mplayerja tiče oba sta predvajalnik  videov, ki lahko
uporabljata razčične knjižice in pa seveda kodeke za predvajanje videa ali
glasbe.

Mplayer se mi zdi, da je malo zastaral, medtem ko vlc dela odlično (samo
firefox-plugin je malo beden).

Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha