[LUGOS] Odpiranje PHP datotek

Matjaz Kljun matjaz.kljun at pef.upr.si
Wed Mar 19 23:45:11 CET 2008

Grega Leskovsek wrote:
> Zdravo, imam Kubuntu 7.10 in ker so danes šli pri Ljubljanskem kablu
> na nove nastavitve moram imeti omogočen DHCP.
> Ker sem se prej med programiranjem PHP testiral in povezoval preko
> statičnega internetnega naslova: 194.249.54.28 in poganjal datoteke
> tako: 194.249.54.28/stamcar/index.php ... sedaj, ko nimam več
> statičnega naslova ne morem videti PHP datotek, kako izgledajo zagnane
> - mislim, v končni obliki.
> A kdo ve kje lahko v Linuxu nastavim parametre, da ko bom kliknil na
> PHP file, da mi ga bo odprlo v Firefoxu tako kot odpira HTML file?

Kako to nastavit v KDE-ju ne bi vedel.

Lahko pa datoteke daš v DocumentRoot direktorij od spletnega
strežnika, ki je navadno /var/www na Debianu (predvidevam da
Apache laufa) in odpreš v brskalniku.

http://localhost/

Za lokalnen spletni strežnik ne potrebuješ ne javni ne statični
ip naslov .).

lp mk