[LUGOS] Odpiranje PHP datotek

Grega Leskovsek mavricek at gmail.com
Wed Mar 19 21:41:21 CET 2008

Zdravo, imam Kubuntu 7.10 in ker so danes šli pri Ljubljanskem kablu
na nove nastavitve moram imeti omogočen DHCP.
Ker sem se prej med programiranjem PHP testiral in povezoval preko
statičnega internetnega naslova: 194.249.54.28 in poganjal datoteke
tako: 194.249.54.28/stamcar/index.php ... sedaj, ko nimam več
statičnega naslova ne morem videti PHP datotek, kako izgledajo zagnane
- mislim, v končni obliki.
A kdo ve kje lahko v Linuxu nastavim parametre, da ko bom kliknil na
PHP file, da mi ga bo odprlo v Firefoxu tako kot odpira HTML file?

Vnaprej hvala za pomoč, študent Grega

--
When the sun rises I receive and when it sets I forgive ->
http://users.skavt.net/~gleskovs/