[LUGOS] rm -f /, rešen sistem in nebootanje z novim kernelom

Matej Žerovnik levak at element.planetq.org
Tue Mar 18 15:35:32 CET 2008

LP!

Da opišem problem. Nekega dne pozno ponoči, z enim očesom že v postelji,
sem v konzoli napisal rm -f / (TAB ni prijel) in tako zbrisal datoteke v
root direktoriju. Po resetu se PC ni več zagnal. Sistem sem zbootal s
pomočjo rescue diska in naredil linke za vmlinuz in initrd.

Sistem še vedno ni deloval, saj se init ni hotel zagnati. Po dolgem
času  sem opazil, da sta se mi zbrisali tudi simbolični povezavi za
lib64 in lib32. Naredim nova simbolična linka in sistem se pobere.

Nekaj dni nazaj sem nadgradil kernel z novim(preko apt-get) in resetiram
PC. A poglej ga zlomka, sistem se ne postavi. Ko se kernel zboota,
naloži raid arraye in bi se moral zagnati init, javi napako "fstype:
Accessing a corrupted shared library". Vrstico nižje javi "/bin/resume:
38: Accessing a corrupted shared library" in potem zažene BusyBox.

Naredil sem reinstall vseh paketov, ki so po mojem mnenju potrebni za
izgradjo initrdja (libc6, mount, initramfs-tools, libselinux,...), na
novo naredil initrd datoteko z update-initrd, ampak sistem še vedno
javlja enako napako. Stari kernel se naloži, vendar pri njem nisem na
novo naredil initrd datoteke.

Sem že nekaj iskal po googlu pa bolj kot ne, neuspešno.

Imate kakšen nasvet oz. idejo zakaj se sistem ne pobere?

Sistem: Debian Etch AMD64. Če potrebujete še kakšne podatke, jih bom z
veseljem poslal. Bom pa danes še enkrat bootal v novi kernel in točno
prepisal napake, ki jih javi.

Hvala, Matej