[LUGOS] Google Summer of Code 2008

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Tue Mar 18 18:39:34 CET 2008

Vabim tud vse junake, ki se ne bojijo neznanih vod, da se prijavijo na
projekt ali dva na Aida/Web spletnem aplikacijskem strežniku, v sklopu
že izbrane organizacije Squeak Smalltalk:

	http://code.google.com/soc/2008/squeak/about.html

Kot mentor sem prijavil projekt 'Squeak code on the Web' (drugi na
http://wiki.squeak.org/squeak/6032), Aida bo pa verjetno uporabljena
tudi na projektu Squeak IRC Bot.

Torej, kako je kaj s pogumom v naši preljubi deželici?

JAnko

--
Janko Mivšek
AIDA/Web