[LUGOS] HP ProLiant ML150 G3 (SATA kontroler) in instalacija RH EL 4 update 1

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Mar 6 20:03:24 CET 2008

Quoting Enet - Ra?unalni?ka omre?ja <info at enet.si>:

> Sej tako sem sedaj tudi naredil, ampak zanima me v ?em je problem. Imam
> par DL380 G4 serverjev in tam so driverji iz HPjeve strani delovali
> normalno + tega, da sem lahko RH EL 4 normalno nalo?il.

Ja, takole je fant moj ;) ni mi dalo miru in sem sel pogledat. Na HP-ju
res pise
za to verzijo driver diskete, da podpira vse variante RHEL 4 od
inicialne do U4.
No potem sem pa pogledal v ta image in je notri modul samo za kernel
2.6.9-34.EL
(U3) in 2.6.9-42.EL (U4). Zato ti pa nic ne nalozi, ker ne najde
pravega modula
za tvojo verzijo kernela!

Zlozi si dol:

ftp://ftp.hp.com/pub/products/servers/supportsoftware/linux/adpahci-1.20.3858.0-1.rhel4.i686.dd.gz

...in poskusi. Notri so 3 verzije modulov (do U2) vendar ne pise
izrecno, da bi
bil ML150 podprt.

Drugace me pa zanima zakaj ravno RHEL4 U1???? Zakaj ne U4 recimo?
Driver, ki si
ga pobral je primeren za U4.

lp,B