[LUGOS] HP ProLiant ML150 G3 (SATA kontroler) in instalacija RH EL 4 update 1

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Mar 6 19:16:04 CET 2008

Quoting Enet - Ra?unalni?ka omre?ja <info at enet.si>:

> Sej tako sem sedaj tudi naredil, ampak zanima me v ?em je problem. Imam
> par DL380 G4 serverjev in tam so driverji iz HPjeve strani delovali
> normalno + tega, da sem lahko RH EL 4 normalno nalo?il.

Mogoce ti samo mislis da so driverji delovali normalno...

Na DL380 masinah je SA 6i (U320) ali SA P600 (SAS) kontroler in oba delata z
istim driverjem, ki je ze del distribucije (cciss) - ne rabis nobene driver
diskete/cdja/dvdja.

Obstaja sto in en nacin kako med instalacijo naloziti dolocen driver
(modul) in
najbolj butast med njimi je nacin z driver disketo. Kateri server ima sploh se
disketar? Ma kaj disketar, se cd/dvd ma redko kateri.

Se pravi bootas masino z 'linux expert askmethod' ali 'linux dd askmethod', in
ko ti instalacija da na voljo da ji dodas driver disk, to naredis in gledas na
tretjo in cetrto konzolo kaj dejansko se zgodi - tam ti bo vse napisalo.

Ce ne gre pocakas da instalacija pride mimo prve faze in ti ponudi shell na
drugi konzoli. Tam zmountas disketo/cd/dvd in v /dev/shm ali /tmp
odpakiras cgz
arhiv, ki se nahaja na disketi/cdju/dvdju. Poisces tam notri pravi modul in ga
nalozis z insmod. Ce ti na ekran nic ne izpise gledas v dmesg. To bi moralo
biti zadosti...

> Ima? mogo?e kak?ne izku?nje kaka je hitrostna razlika med hardwarskim
> SATA in softwarskim RAIDom?

Velika. Pri HW za IO in interrupte skrbi kontroler (ima ponavadi tudi svoj R/W
cache - danes ze 512MB ali celo 1GB + baterijo), pri SW pa centralni procesor,
ki ima itak ze dosti dela s slabo napisanimi programi ;)

lp,B