[LUGOS] HP ProLiant ML150 G3 (SATA kontroler) in instalacija RH EL 4 update 1

Rok Potočnik r at rula.net
Wed Mar 5 23:14:26 CET 2008

Enet - računalniška omrežja wrote:
> Seveda sem najprej downloadal driver za SATA kontroler in sicer
> "adpahci-1.2.5571-1.rhel4.i686.dd.gz" iz HPjeve strani.
> Tukaj se že pojavi prvi problem in ne vem, če sem ga uspešno rešil.
> Driver je seveda image file za disketo (kdo dandanes še to uporablja?!)
> in seveda v strežniku ni disketnika. Tako sem z naslednjim postopkom
> zadevo zapekel na DVD :

Jaz bi ti bolj priporocal da onemogocis 'RAID' v BIOSu ter presedlas na
navaden Native SATA nacin, potlej pa naredis cisto pravi softverski raid
v konzoli, recimo

fdisk /dev/sda

# kreiras particije
n (new)
p (primary)
1 (stevilka particije)
1 (zacetek)
+XX (velikost)

# ponovis zgornji postopek za ostale particije po zelji, nujno tudi kak
swap, ki ga ne bos raidal

w (save and exit)

# prekopiras particijsko tabelo na drug disk
dd if=/dev/sda of=/dev/sdb bs=512 count=1

# najprej kaka root ali boot particija
mdadm --create /dev/md0 -l1 -n2 /dev/sda1 /dev/sdb1
# potlej se ostale
mdadm --create /dev/md1 -l1 -n2 /dev/sda2 /dev/sdb2

# pogledas status raid polja
cat /proc/mdstat

za swap particije ne delas raida ampak jih kar lepo uporabis kot navadne
particije
jaz vpisem ponavadi se prioriteto, torej da je kao 'stripping'

grep swap /etc/fstab
/dev/sda3        swap             swap        defaults,pri=1   0   0
/dev/sdb3        swap             swap        defaults,pri=1   0   0

--
LP, Rok