[LUGOS] HP ProLiant ML150 G3 (SATA kontroler) in instalacija RH EL 4 update 1

Enet - računalniška omrežja info at enet.si
Wed Mar 5 21:30:31 CET 2008

Pozdrav,

Na server želim instalirati zgoraj omenjen OS in zadeva se zatakne pri
nalaganju driverja za SATA RAID kontroler. V serverju imam dva identična
diska in v BIOSu sem stvari glede SATA nastavil takole :

Parallel ATA : Enabled
Serial ATA : Enabled
SATA Controller Mode option : Enhanced
SATA RAID enable : Enabled

Z F8 sem skreiral RAID1 Array in ga naredil bootable.

Seveda sem najprej downloadal driver za SATA kontroler in sicer
"adpahci-1.2.5571-1.rhel4.i686.dd.gz" iz HPjeve strani.
Tukaj se že pojavi prvi problem in ne vem, če sem ga uspešno rešil.
Driver je seveda image file za disketo (kdo dandanes še to uporablja?!)
in seveda v strežniku ni disketnika. Tako sem z naslednjim postopkom
zadevo zapekel na DVD :

- gunzip adpahci-1.2.5571-1.rhel4.i686.dd.gz
- mount -o loop adpahci-1.2.5571-1.rhel4.i686.dd.gz /mnt
- skopiral vse iz /mnt na Windows notebook in preko Nerota vse file
zapekel na prazen DVD
- bootal RedHat z "linux dd" in ko me vpraša za driver disk ga seveda
vstavim a driverja ne naloži

V čem je problem? Sem morda driver narobe zapekel na DVD, moram v BIOSu
kaj drugače nastavit ali moram vseeno nekako uporabiti disketnik (?!),
da bom lahko ta driver naložil?

Na enak način sem zapekel in sprobal še vse ostale driverje, ki so
navedeni pod "Software - Driver Diskettes" za moj strežnik a nisem imel
uspeha.

Že vnaprej hvala za pomoč in lep pozdrav,

	Andrej.