[LUGOS] navadna spletna stran vs. jomla vs. mambo vs. wordpressvs. wiki vs. plone

Andrasic Erik Erik.Andrasic at mobitel.si
Sun Jun 15 14:59:22 CEST 2008

Hoj,

moj prvi post na tej mail listi =)

Sumniki niso problem: verjetno ta cms (sicer ga nepoznam)uporablja template oz. glavo strani vedno izpisuje z enim fileom. V temprimeru popravi ta template oz file in mu v meta podatke strani dodaj <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html"; charset="utf-8" />

Nato palahko se odpres vse datoteke ki jih ta cms vsebuje in jih nato ponovno shranis. Pred shranjevanjem pa v nastavitvah datoteke prav tako  nastavis encoding utf-8 in bo moralo delovat.

Ce so edina tezava res samo sumniki potem je to skoraj gotovo edino kar moras narest.

LP
Erik