[LUGOS] navadna spletna stran vs. jomla vs. mambo vs. wordpress vs. wiki vs. plone

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Sun Jun 15 14:20:40 CEST 2008

2008/6/15 Miha:
> Še najbolj mi je bil všeč ta http://nanocms.kalyanchakravarthy.net/
> in sem ga tudi prevedel (datoteke sem posal avtorju)... na koncu pa
> ugotovim, da podpore za čšž ipd nima....

Podpora za šumnike je pri spletnih straneh načeloma nekaj, kar lahko
nastaviš, tudi če avtor portala ni mislil nanjo. Če ti je portal všeč
in imaš probleme s šumniki, vprašaj za pomoč.

Ponavadi je dovolj, če prav nastaviš kodiranje v bazi in če popraviš
kakšno glavo spletne strani, nič drugega. Za nekoga z izkušnjami je to
nekaj minut dela, največ pol ure, če gre res vse narobe (če ne veš,
kje iskati, seveda lahko vzame ves dan). Kar hočem povedati - ne meči
puške v koruzo, če ti je ostala funkcionalnost všeč.

Mojca