[LUGOS] navadna spletna stran vs. jomla vs. mambo vs. wordpress vs. wiki vs. plone

Matjaz Kljun matjaz.kljun at pef.upr.si
Sat Jun 14 19:10:55 CEST 2008

Obstaja kar precej možnosti:

http://nanocms.kalyanchakravarthy.net/
http://www.phpcms.de/index.en.html
http://www.openedit.org/ (potrebuje tomcat)
http://www.cromoteca.com/en/meshcms/index.html (java)

in še bolj preprost

http://www.blosxom.com/ (ne potrebuje ničesar)

Problem vseh CMSjev je neobstoj prevodov v slovenščino.
Če se ti da, lahko enega, ki ti odgovarja sam prevedeš :).

Ravno zaradi neobstoja prevodov, večina uporabnikov
uporablja Joomlo ali Mambo (nekateri kot CMS uporabljajo celo
Moodle).

Obstaja še lepa stran za primerjanje različnih CMSjev med
seboj:

http://www.cmsmatrix.org/

lp mk