[LUGOS] navadna spletna stran vs. jomla vs. mambo vs. wordpress vs. wiki vs. plone

Miha smihael at gmail.com
Sat Jun 14 16:41:05 CEST 2008

Pozdravljeni vsi!

uspešno sem naredil že par spletišč (npr za šolsko knjižnico) (ca. 50
podstrani) z navadnim HTMLjem in seveda quanta+
sedaj ravno razmišljam (oz. sem dobil prošnjo) še za eno tako spletišče in
se mi zdi pametno narediti korak naprej....

Torej rad bi uporabil nek CMS, ki bo za končnega uporabnika lahka za
upravljanje. Torej bi bil zadetek v polno Jomla in Wordpress? Seveda pa sem
slišal že za mambo, razne wikije in plone ter mnogo drugih php-powered
upravitelje.

Meni sama namestitev ni tak problem sem že use uspešno namestil in malo
nastavljal (ampak imam samo zaprto lokalno omrežje - torej do vsebine
dostopam prek http://127.0.0.1/), bolj me skrbi (ravno zato ker ne morem
nuditi gostovanja ...) kako oz. kateri sistem je najlažje prenesti na nek
gostiteljski strežnik ... po možnosti ftp ali še huje prek sploh
nepraktičnih web vmesnikov. Najbrž ima tu kakšen dump vloge, zato me ravno
zanima kako bi se najlažje znebil mysqula -- a bi bil to plone ali wordpress
-- in hkrati obdržal vsaj nekaj prilagodljivosti ki jo premore jomla
(razširjanje širine strani, spreminjanje teme (vem da jih ima tudi
wordpress), barve, pisave). Najdlje sem se ukvarjal s prenašanjem zbirke
mediawikija (ker pač nojbolje poznam sintakso) ampak na koncu sem vse upe
opustil...

Torej, ker sem preveč dolgovezil - kratek povzetek:
- sistem naj nima opravka z mysql-jem, če ne gre drugače naj bo delo s
prenšanjem zbirke podatkov čim bolj enostavno
- sistem naj bo prilagodljiv (razširjanje širine strani, spreminjanje teme
in velikosti pisave)
- sistem naj ponuja online po možnosti WYSIWYG (pa tudi če je WYTIWYG bom
uporabnike že navadil :D) urejanje strani (če si prijavljen kot admin lahko
klikneš na gumb uredi) -- to ne bi smel biti problem ker je ravno to PMM
smisel CMSjev
- sistem naj ne zavavzame preveč placa

--
Lep pozdrav, Miha