[LUGOS] sql developer na ubuntu

Liquider liquiderz at gmail.com
Thu Jun 12 06:23:35 CEST 2008

2008/6/11 Gregor <gregor.marinic na gmail.com>:

> V konzoli sem  pognal ukaz sqldeveloper in dobil naslednje sporočilo.
> Type the full pathname of a J2SE installation (or Ctrl-C to quit), the path
> will be stored in ~/.sqldeveloper/*jdk*
>
> Na sistemu že imam namečeno :
> Sun Java(TM) Runtime Environment (JRE) 5.0
> Sun Java(TM) Runtime Environment (*JRE*) 6
>
> JRE - Java Runtime Environment - je okolje, ki izvaja Java kodo.
JDK - Java Developement Kit - je razvijalsko okolje, ki proizvaja zagonsko
Java kodo.

Poskusi:
$ sudo apt-get install sun-java6-jdk
(ali ustrezno v Synapticu)

Nato, ko te sqldeveloper vpraša za pot, daj /usr/lib/jvm/java-6-sun/ oz.
kamor se ti je jdk namestil.
Če te ne vpraša nič, ročno uredi ~/.sqldeveloper/jdk.

Hope it helps,