[LUGOS] sql developer na ubuntu

Gregor gregor.marinic at gmail.com
Wed Jun 11 23:25:24 CEST 2008

Pozdravljeni

Na ubuntu poskušam instalirati sql developer.

Na oraclovi strani sem našel rpm datoteko, ki sem jo z alienom uspešno
pretvoril v deb.
Pognal sem instalacijo, ki se je uspešno zaključila.

developer za delovanje potrebuje ustrezno javo??

V konzoli sem  pognal ukaz sqldeveloper in dobil naslednje sporočilo.
Type the full pathname of a J2SE installation (or Ctrl-C to quit), the
path will be stored in ~/.sqldeveloper/jdk

Na sistemu že imam namečeno :
Sun Java(TM) Runtime Environment (JRE) 5.0
Sun Java(TM) Runtime Environment (JRE) 6

Glede na to, da se ne spoznam preveč na to in pri svojem delu uporabljam
samo sql developer, vas prosim, če mi pomagate kako naj nadaljujem.

V Naprej hvala
Gregor