[LUGOS] AltGr ne dela

polz polz at aufbix.org
Mon Jun 2 21:52:26 CEST 2008

On Monday 02 June 2008 15:41:02 Miha wrote:
> Z preklapljanjem na us layout sem že poskusil pa ni bilo sprememb -
> tipka še vedno de dela.
Vem, ampak lahko vsaj prideš do potrebnih oklepajev. Pravzaprav bi bilo
presenetljivo, če bi na ameriškem layoutu AltGr počel kaj pametnega.
> Če komu pomaga - moje nastavitve v obliki komande:
> setxkbmap -model pc105 -layout si,us,de -variant ,,
zakaj imaš sploh -variant ? A brez deluje ? Sicer je pa vsaj pod kde3 kxkb v
bistvu izvajal nekaj podobnega xkbcomp /pot/do/prevedenega/razporeda/tipk.xkm
0: .

> Edit: sem spremenil na pc104 in dela v vseh KDE aplikacijah, ne pa
> tudi v FF in OOo in podobnih ne KDE aplikacijah.
Tole je sploh čudno, saj tipkovnica ne bi smela biti odvisna od tega, za
katero aplikacijo gre. Imaš mogoče layout nastavljen tako, da sledi oknu ali
aplikaciji ? Če da, poizkusi to možnost izklopiti.
> Če ima s tem kaj zveze - za izrisovanje GTk aplikacij uporabljam star
> gtk-qt-engine (qt3), ker se mi ob uporabi verzije za kde4 zgodi
> slednje vse GTK aplikacije se ob odprtju dialoga ali čarovnika ali
> okna za izbiranje datotek (Odpri, Shrani kot) sesujejo. Je možno tudi
> v tem problem?
Sumim, da je tu problem ločen. Kaj ti programi rečejo ob sesutju ?

> Bi se dalo samo določen del gnoma v ozadju zagnat, da bi urejal
> nastavitve tokovničnega razporeda za take aplikacije. Komanda obstaja?
Vsaj svoje čase je bil applet za menjavo keyboard layouta v bistvu lep, ločen
programček. Sam sem tako naprimer kxkb uporabljal na window managerju wmii.
Sumim, da bi lahko podobno počel z gnome keyboard chooserjem (ali kakorkoli
se že pač imenuje ta programček). A lahko kdo drug pove, kako točno se pod
gnome imenuje program za izbiro tipkovnice ?