[LUGOS] AltGr ne dela

Miha smihael at gmail.com
Mon Jun 2 15:41:02 CEST 2008

Ne, ne. Tu ne gre za plasmoid - ampak je še vedno nadzorni modul za
kcontrolcenter oz. systemsettings in sicer je poimenovan: Orodje za
razpored tipkovnice v KDE

Z preklapljanjem na us layout sem že poskusil pa ni bilo sprememb -
tipka še vedno de dela.

Če komu pomaga - moje nastavitve v obliki komande:
setxkbmap -model pc105 -layout si,us,de -variant ,,

Edit: sem spremenil na pc104 in dela v vseh KDE aplikacijah, ne pa
tudi v FF in OOo in podobnih ne KDE aplikacijah.

Če ima s tem kaj zveze - za izrisovanje GTk aplikacij uporabljam star
gtk-qt-engine (qt3), ker se mi ob uporabi verzije za kde4 zgodi
slednje vse GTK aplikacije se ob odprtju dialoga ali čarovnika ali
okna za izbiranje datotek (Odpri, Shrani kot) sesujejo. Je možno tudi
v tem problem?

Bi se dalo samo določen del gnoma v ozadju zagnat, da bi urejal
nastavitve tokovničnega razporeda za take aplikacije. Komanda obstaja?

Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha