[LUGOS] shutdown

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Jan 31 07:45:49 CET 2008

Howdy!

Če so se ti že začele izvajat skripte, potem prekiniti shutdown nima
smisla, ker bo ostal sistem v precej nedefiniranem stanju. Če pa ti samo
izpiše warning, da bo sistem šel v shutdown čez kaj jaz vem koliko časa,
potem lahko to prekineš z ukazom

shutdown -c

Takole po starem bi moralo biti obnašanje sistema ob popuščanju baterije
ipd. definirano v /etc/inittab. Pri mojem Debian lenny-ju imam tale
konček kode:

# What to do when the power fails/returns.
pf::powerwait:/etc/init.d/powerfail start
pn::powerfailnow:/etc/init.d/powerfail now
po::powerokwait:/etc/init.d/powerfail stop

Dotična skripta ponavadi pride zraven kakšnih paketov s podporo UPSom,
verjamem pa, da bi jo moral instalirati tudi vsaka spodobna
distribucija, ki podpira laptope. Takole na hitro pa bi jaz rekel, da bi
morala skripta ob argumentu 'stop' klicati shutdown s parametrom '-c',
ob argumentu 'now' bi morala klicati shutdown s parametroma '-h -t čas
now' (čas bi bil recimo kakšni dve minuti), ob argumentu 'start' pa
shutdown s parametrom '-k' in primernim tekstom.

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

You have literary talent that you should take pains to develop.