[LUGOS] shutdown

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Wed Jan 30 20:26:17 CET 2008

Ali je mogoce sistem (imam fc) forcat, da preklice shutdown med tem, ko
je ze na zacetku tega procesa (prve sekunde)?
Veckrat se mi namrec zgodi, da mi gre laptop na bateriji v shutdown, ker
je na koncu z baterijo, a je je se dovolj (10%), da se v miru prikljuci
napajalni kabel. Vendar je takrat ze prepozno.
Pa tudi, ce si nastavim alarm, to ni resitev, ki jo tu iscem. Zanima me,
ce lahko (in kako) posezem v proces, ko je ta se v zacetni fazi (= se ni
se nic zgodilo s procesi, razen da javi, da gre v shutdown).

lp