[LUGOS] Appliance vs. server

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Feb 27 21:17:35 CET 2008

Quoting Ales Casar <casar at uni-mb.si>:

> [...]
> narobe in kako problem sploh odpraviti) se potrebuje znanje, ki ga
> obicajno oznacujemo z inzenirskim znanjem. Res je sicer tudi, da nekateri
> ljudje brez diplome prav tako imajo vso za to potrebno znanje (se vec je
> sicer inzenirjev, ki kljub diplomi ustreznih znanj nimajo), ampak niti od
> dalec ni res, da to zna kar vsaka snazilka. Tudi to je sicer res, da je
> kaksnega Catalysta v splosnem lazje upravljati kot Linux, ampak se vedno
> za dobro upravljanje omrezja (tudi s Catalysti) potrebujes ekipo ljudi z
> inzenirskim znanjem. Niso se iznasli cudezne skatle, s katero bi se lahko

Lejga kako se ja razhudil ;) "Snazilka pa mene ze ne bo mreze ucila! Nak! Ni
govora! Naj gre raj skret pomit, je ves poscan!"

Citiral si sicer dobro, prebral pa bolj svoh ;) Jaz nisem nikjer govoril o
upravljanju omrezja, ce pa sem sem pa vedno s tem povezoval zunanjega
pogodbenega partnerja. Pekarna Kifeljcek ne nuca svojih inzenirjev za omrezje,
rabi pa jasno racunalnisko omrezje, da pek Milan lahko prek e-maila naroci pri
mlinarju Jerneju moko pravi cas (pred podrazitvijo). In jasno rabi hisnika
Lojza, ki ima 15" monitor in poklice dezurno ekipo autsorsane firme Mreza.com,
ko na tem monitorju zacne utripati rdeca pika poleg napisa LAN. On ima na prvi
polici nad monitorjem tudi en fascikel z navodili kako ukrepati ob izpadu
elektrike, ce pusca bojler, ce je crknil termostat na glavni peci, ce na
monitorju blinka rdeca pika...

Kje je paket zavil levo namesto desno bodo ugotavljali ljudje iz Mreza.com,
Milana to ne briga. Zaradi njega lahko pride 10 snazilk flikat mrezo, vazon da
bo delala, ko bodo sle. Aja pa se kaj lahko popucajo vmes, se ne bo branil.

> Pa se nekaj. V enterprise okolju ne potrebujes graficnih vmesnikov za
> upravljanje omreznih skatel. No, pridejo prav za spremljanje prometa,
> obremenitev, pac tam, kjer slika pove vec kot tisoc besed. Ampak drugace
> se v enterprise okolju za upravljanje potrebuje predvsem CLI.

Potrebujes! Sicer ne toliko za uprabljanje kot za nadzor ampak vseeno jih
potrebujes. V vecini firm so ljudje, ki so zadolzeni da poleg ostalega dela
tudi bulijo v monitorje z rdecimi in zelenimi pikami pa s kaksnimi zelo mocno
lomljenimi crtami (po domace gorskimi verigami), in ko te cte prebije dolocene
markerje na pokoncni crti leve strani ekrana in se po moznosti obarvajo rdece,
je treba nekaj ukrenit: "Lojz, dej prnes mi tist tvoj fascikl!".

Over and out,