[LUGOS] Appliance vs. server

Rok Jaklič rokj at rasca.net
Wed Feb 27 13:03:28 CET 2008

Blaz Podrzaj pravi:

> Samo za primer... kupis poceni ML kisto brez HW RAID kontrolerja in naredis SW
> RAID. Potem nacaras s svojimi mana/wizardry/experience skill-i na to
> masino nek
> svoj umotvor sestavljen iz 13 razlicnih OS resitev in vse popedenas na nivoju
> SW-ja, dodas GUI za G7 varnostnika (da imata ponoci kaj za poceti). Vse dela 5
> let, tebe ni ze 3 leta vec tam (delas na Guglu z Numa sistemi). Potem pa v ML
> kisti crkne napajalnik, in ker ta poceni zadeva nima redundancnega, se zadeva
> ugasne. Ko mojstri zamenjajo napajalnik in vzgejo masino, najprej cez ekran
> [...]
Pozdrav.

Sicer se strinjam, da je za enterprise okolja včasih bolje kupiti nekaj
takega, kar že "samo po sebi" dela... vendar
nevem zakaj bi rabil SW RAID za router, zakaj bi router sploh imel disk
(glede na to, da so že dostopni SSDji, SDji, ...) in sploh nevem zakaj
bi varnostnik šaral po tem umotvoru. Tudi "backup" takih sistemov je
zadnje čase dokaj lahko opravilo... dokumentcija na nivoju kako je mreža
postavljena, pa bi morala biti dostopna v obeh primerih. V vsakem
primeru boš moral plačati nekoga, ki bo znal ali konfigurirati
Catalyst-a ali te umotvore, kaj pa se bolj splača v danem trenutku je pa
odvisno od večih dejavnikov ...

Da ne bom še bolj "nalival olja na ogenj" :-)  ... še enkrat ... tudi
jaz se strinjam s tem, da je za enterprise okolja včasih bolje kupiti
nekaj takega kar že dela in kjer imaš dokumentacijo "pri roki".

Lp,

Rok