[LUGOS] Appliance vs. server

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Feb 27 12:23:18 CET 2008

Quoting Bojan <naboj at gmx.net>:

> sub

> Ne samo zabaven, tudi pou?en
>>
> Vedno sem mislil, da je tisto kar se pri Catalystu sli?i, ventilator.
> O?itno so to biti in bajti, ki se zaletavajo v ?akalne vrste.
> Pri nas je vsa Cisco, Juniper oprema ?tekana v 230V vti?nice. Res pa, da
> nisem nikoli preveril ali je res 230V, morda je pa v vti?nici 5V
> enosmerna in zato ni potrebnih napajalnikov.  8-)

Samo za primer... kupis poceni ML kisto brez HW RAID kontrolerja in naredis SW
RAID. Potem nacaras s svojimi mana/wizardry/experience skill-i na to
masino nek
svoj umotvor sestavljen iz 13 razlicnih OS resitev in vse popedenas na nivoju
SW-ja, dodas GUI za G7 varnostnika (da imata ponoci kaj za poceti). Vse dela 5
let, tebe ni ze 3 leta vec tam (delas na Guglu z Numa sistemi). Potem pa v ML
kisti crkne napajalnik, in ker ta poceni zadeva nima redundancnega, se zadeva
ugasne. Ko mojstri zamenjajo napajalnik in vzgejo masino, najprej cez ekran
zleti 1000 vrstic error-jev na koncu pa command prompt (nahajas se na
initramfs-ju ker se root particija ni zmountala zaradi foo SW RAID-a). Od tu
dalje rabis pa inzenirja...

Kar se tice restavracije Catalyst-a... ta je tako enostavna kolikor so dobra
"emergency" navodila (v 10 tockah).

lp,B