[LUGOS] Appliance vs. server

Bojan naboj at gmx.net
Wed Feb 27 01:43:56 CET 2008

sub
> re
>
> .. hehe, tale thread postaja zabaven :) Samo da dogaja ..

Ne samo zabaven, tudi poučen
> PC skatle imajo vec zadev, ki lahko odpovedo napram dedicated mrezni
> opremi. Napajalnik, disk, ventilator na procesorju, ..

Vedno sem mislil, da je tisto kar se pri Catalystu sliši, ventilator.
Očitno so to biti in bajti, ki se zaletavajo v čakalne vrste.
Pri nas je vsa Cisco, Juniper oprema štekana v 230V vtičnice. Res pa, da
nisem nikoli preveril ali je res 230V, morda je pa v vtičnici 5V
enosmerna in zato ni potrebnih napajalnikov.  8-)

lp
Bojan

P.S.: Brez zamere, ampak je bila tko fajn priložnost za reply.