[LUGOS] Appliance vs. server

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Feb 26 16:29:02 CET 2008

re

On Tue, 2008-02-26 at 14:22 +0100, Nejc Škoberne wrote:
> recimo da bi rad vzpostavil visokoperformančno (gigabitno) interno
> usmerjanje med kakimi 3-5 subneti v neki firmi. Kako naj šefu pokažem,
> da se bolj splača postaviti Linux/BSD mašino (recimo ProLiant ML110G5
> so ultra poceni) z dodatnimi mrežnimi, ISC-DHCPjem, pf/iptables kot
> kakšen Cisco/Juniper router?

Pokazes da je eno boljse od drugega; postavis dva sistema, stestiras,
pregledas koliko ur ti vzame za eno in drugo resitev, ter potem to se
ovrednostis :)

> Kje sploh najdem v Sloveniji kakšen cenik takih appliance-ov? Kakšne
> imate vi izkušnje, ali se takšne "tailor-made" rešitve sploh splačajo?

Taksne resitve so bolj "hackable", pa bolj "perverzne" zadeve lahko
pocnes, kjer si lahko npr. pri dolocenih vendorjih omejen na kaksne
licence in moznosti nastavitev. Na dolgi rok se zadeve ne splacajo, je
pa spet odvisno od topologije in zahtev. Moje izkusnje so nekako, da je
vse skupaj premosorazmerno v smislu, da se moras na koncu vseeno
odlociti mogoce za kaksnega Cisco/Juniper/Extreme vendorja (ki pa je po
svoje BSD/linux na boljsem hardware-u, ki je primernem za ta tip naloge)

lp,
 Andraz

--
Humppa all the way!!