[LUGOS] [LUGOS-BLA] [Fwd: Microsoft bo instaliral v Renaultju Linux]

Jure Koren jure at hehe.si
Wed Feb 6 13:02:53 CET 2008

On Wednesday 06 of February 2008 11:36:28 Andraz Sraka wrote:

> Jah, za dovolj dober denar grem jaz tudi Exchange serverje postavljat
> ali neki :)

Ne gre za to.

To dejansko pomeni, da je Microsoft uradno prodal (razširjal) programje,
licencirano pod GPL.

GPL njegovi stranki izrecno podeljuje pravico do nadaljnega razširjanja
programja, njemu pa prepoveduje kakršnokoli omejevanje te pravice. To seveda
pomeni, da tožbe zoper uporabnike GPL programja niso več mogoče, saj se je
Microsoft s tem dejanjem prostovoljno obvezal upoštevati GPL (sicer ne bi
smel razširjati GPL programja).

Predvsem je to prima za vse tiste, ki jim Microsoft grozi s svojimi patenti -
s tem dejanjem so postale grožnje v praksi null an void :)

(Čeprav se armade odvetnikov še vedno bojimo.)

Srečno,

--
Jure Koren, unix developer