[LUGOS] firefox 3.0.4 - hecnice

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Dec 18 14:32:41 CET 2008

Ampak jaz nisem Jaka Šrafciger. Zato ti bom kar verjel na besedo, da se hardverska zahtevnost samega OS ni od Fedore 7 do 10 nič povečala. Bi rekel, da isto velja tudi za OpenOffice, pa za Gimp, pa za InkScape.

Mimogrede, a veš kako štejejo leta v Krakovem v Ljubljani? Do 50. leta normalno prištevajo leta. Po 50. pa vsako novo leto odštejejo, namesto da bi prišteli.

Snega še vedno ni, torej želim lep deževen dan.

         Poni

P.s.: Morda veš za kak nasvet, kako najlaže in najhitreje spraviti dlake iz tipkovnice?