[LUGOS] firefox 3.0.4 - hecnice

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Dec 17 23:45:54 CET 2008

Lepo od Liquiderja in še lepše da priznaš (grin).

Sicer sem ti že razložil kje se nahaja klik - v Firefoxovi orodni
vrstici, nekje druga ali tretja ikona z leve. Po namestitvi te itak vrže
tja. Zdaj boš imel nekaj časa še na voljo moj torrent za sodelovanje pri
desetki - sem povečal razmerje na 1,75 kar pomeni kake 3-7 dni nalaganja
nazaj, odvisno ali je CD ali DVD. In the meantime sem si zamenjal DVD,
ki ga je lomil.

Mini RAM za udobno delo je 384-512MB. Ker imaš nekaj podobnega, kot je
moje, kar naredi. Dual boot sicer ni neumnost, lahko pa bi imel
virtualno mašino XP pod Linuxom (vzameš qemu in namestiš XP-je z
originalnega DVD-ja).

Strojna zahtevnost pri Linuxu in podobnih sistemih je dosti bolj odvisna
od zahtev uporabnikov, ne pa tudi od zahtev proizvajalcev strojne opreme
in marketinga. Razvija se pretežno za obstoječe in poznane sisteme, v
manjši meri za sisteme v razvoju, za okenski tabor pa velja bolj kot ne
nasprotno - razvija se za sisteme v razvoju, še vsaj delno nepoznanih in
nedorečenih karakteristik. Drug brez drugega pa ne morejo.

Zdaj grem pa na prednovoletno čiščenje.

Jože

Matic Smerdu pravi:
> Joj, kako sem zabit. Zdaj pa sem našel na strani Fedora-project, ko si mi ti povedal, kje naj iščem. Ampak sem tam našel nekaj hecnega.
>
> Torej, podatki za Fedoro 10 so taki:
>
>       Recommended for text-mode: 200 MHz Pentium-class or better
>       Recommended for graphical: 400 MHz Pentium II or better
>       Minimum RAM for text-mode: 128MiB
>       Minimum RAM for graphical: 192MiB
>       Recommended RAM for graphical: 256MiB
>
> Jaz imam
> Procesor: Intel Pentium IV 2 GHz
> Ram:      512 MB
> HD:       80 GB (pol za Windows XP in pol za Linux)
> [...]

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!