[LUGOS] Števec uporabnikov

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Dec 18 12:28:07 CET 2008

1. Zavedni smo se že. Za nekaj drugih uporabnikov iz Slovenije tudi vem,
da so se.

2.  Ta vzorec je velikanski, Harald ga sproti seje z vsakoletno
dobrovoljno opombo, da se ponovno prijaviš ali osvežiš podatke. Lahko si
tudi v /home/user namestiš njegovo skripto, ki sproti osvežuje stanje ob
prijavi - če to želiš, seveda. Bistvo delovanja je ravno v
prostovoljnosti, kot pri SETi projektu in nekaj drugih podobnih. S tem
je prva možnost iz tretje točke zmanjšana na minimum (nobena metoda ni
imuna za napake, glej učbenike statističnih metod, pod ocena napake,
račune se v odstotkih vzorca).
Metoda je javna in tudi je anketna, orientirana je na uporabnike Linuxa
in ne na vse operacijske sisteme. In čudno, "redki" pojavi so povsod na
levem in desnem koncu Gaussove krivulje, kaj je pa rob normale, pa lahko
določi vsak statistik sam.

3. Če bo kdo v nekaj silil ljudi, je to prisilaware in to programje vsak
zaveden linuxaš ročno pač odstrani z mašine - ker se ga je nažrl pod
winsi ali kje drugje. Je pa res, da sem sestri naredil  dual boot
fedore  z Windowsi. To komaj ve, ker gleda samo prijavo, odločanje med
obema sistemom traja sekundo, fedora je gor zaradi rekonstrukcije
morebitnih crashev, kar je razloženo uporabnikom. Imam že pozitivne
odzive - pod windowsi so si namestili TuxPaint za otroke. Taki
uporabniki  so zagotovo izključeni in ne vedo za Linux Counter - ker jim
ga ne vsiljujemo.

4.: Kdo se pa bo prijavil, če ne želi imeti podatkov noter? Bistvo
prostovoljstva! Sledi način delovanja na kratko:
4. a) Po enem letu te avtomatično odjavijo.
4. b) Prijavo lahko obnoviš le sam, če gre za lažno prijavo (prijavil te
je kdo drug s tvojo e-pošto).
4. c) Vmes se lahko kadarkoli odjaviš.
4. č) Veljajo norveški zakoni o društvih in varnosti zasebnih podatkov
(Linux Counter je neprofitno združenje).
4. d) Podatke lahko tudi popravljaš/spreminjaš (lahko tudi s pomočjo
skripte).
4. e) Poizvedbe o drugih uporabnikih so dovoljene za 3 uporabnike istega
območja. Več se smatra za smetenje (mail harvesting) in sledi blokada
računa.

Za to točko bodi dovolj. Dodatne kosti:

5. Je pa še eno dejstvo - Linux Counter proti statistikam Microsofta
šteje resnične uporabnike, ne tiste, ki so kupili prednameščeni OEM
sistem in ga potem zavrgli. Koliko je teh v famoznem 95% tržnem deležu
Microsofta?

6. Heca tu res ni, ker je Linux Counter en sam, idejno skoraj od
nastanka Linuxa (nekako od Linuxa verzije 1.00, leta 1999, istega leta
tudi prvi slovenski installfest) in zato zagotovo največji relevanten
vir za take reči. Jaz pravim, da podprete Linux Counter s prostovoljnimi
prispevki, ko jih potrebuje (trenutno ne). Drugače trenutno potrebuje
Harald vsaj enega prevajalca v slovenščino in enega, ki ima dovolj jajc,
da se ubada s Slovenceljni in Slovenčicami. Matej, se javiš?

Jože
----------
Jebela, kdaj bom aufputz naredil!?

Matjaz Horvat pravi:
> Ne se hecat s tem števcem no. ;)
>
> 2008/12/17 Matej Kovacic <matej.kovacic at owca.info
> <mailto:matej.kovacic at owca.info>>
>
>     Pozdrav,
>
>     > Verjetno obstaja veliko števcev uporabnikov linuxa po svetu, jaz
>     > uporabljam Linux Counter <http://counter.li.org/>, ki je pri
>     življenju
>     > že precej časa. Ker števec sloni na prostovoljnih registracijah,
>     število
>     > registriranih uporabnikov pada??? Med drugim tudi v Sloveniji
> [...]
1.

>     > Pozivam vse zavedne uporabnike linuxa, da se registrirajo ...

2.

>     Zanesljive statistike bi se dalo dobiti iz raznih web logov, najbolj
>     zanesljivo pa bi število lahko izmerili z anketo.
>
>     Žal je pri merjenju "redkih" pojavov potrebno imeti velike vzorce,
>     zato
>     so take raziskave razmeroma drage...

3.

>     Pri samoregistraciji pa sta dva problema - registrira se lahko tudi
>     nekdo, ki linuxa ne uporablja,

4.

>     in drugič -nekateri ne želijo, da se
>     njihovi osebni podatki nahajajo v takem registru.
>
>     lp, Matej

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!