[LUGOS] firefox 3.0.4 - hecnice

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Wed Dec 17 17:56:59 CET 2008

Joj, kako sem zabit. Zdaj pa sem našel na strani Fedora-project, ko si mi ti povedal, kje naj iščem. Ampak sem tam našel nekaj hecnega.

Torej, podatki za Fedoro 10 so taki:

      Recommended for text-mode: 200 MHz Pentium-class or better
      Recommended for graphical: 400 MHz Pentium II or better
      Minimum RAM for text-mode: 128MiB
      Minimum RAM for graphical: 192MiB
      Recommended RAM for graphical: 256MiB

Jaz imam
Procesor: Intel Pentium IV 2 GHz
Ram:      512 MB
HD:       80 GB (pol za Windows XP in pol za Linux)
Grafika:  Saphire Radeon 9600 SE

Torej bi morala Fedora 10 čisto dobro delat. Hec pa je, da sem popolnoma enake podatke našel tudi za Fedoro 9 in celo za Fedoro 7. Zdi se, da je nekdo v novejših verzijah navodil kar prekopiral te podatke iz prejšnjih verzij. Ali se strojna zahtevnost v Fedori res prav nič ne zvišuje? V malih mehkih polknah se strahovito. Me prav zanima, če bo Windows 7 zahteval na primer 4 GB pomnilnika. Ali morda še več.

Ljubko Pukaj

       Poni